تنها نوشته

خداوندا، در جهان ظلم و ستم و بیداد، همۀ تکیه‏ گاه ما تویی، و ما تنهای تنهاییم و غیر از تو کسی را نمی‏ شناسیم و غیر از تو نخواسته ‏ایم که کسی را بشناسیم. ما را یاری کن، که تو بهترین یاری کنندگانی

تنها نوشته

خداوندا، در جهان ظلم و ستم و بیداد، همۀ تکیه‏ گاه ما تویی، و ما تنهای تنهاییم و غیر از تو کسی را نمی‏ شناسیم و غیر از تو نخواسته ‏ایم که کسی را بشناسیم. ما را یاری کن، که تو بهترین یاری کنندگانی

تنها نوشته وبلاگ ایرانی

سامانه ثبت تجربیات تشکل های دانشجویی

جنبش letter4u

شبکه وبلاگی مجاهدان مجازی

پاتوق بچه شيعه ها

عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

آتشی که ما نیز به آن روانه خواهیم شد

پنجشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۲۱ ب.ظ


- حجابتان مناسب نیست خواهرم!

- حالا دیگر همه چیز مملکت درست شده است و فقط لنگ چادر من مانده اید که نادرست است!؟

- مگر من گفتم که مأمور حکومتم و به حکم محکمه آمده ام که حجاب عزت بر فرق عفتتان بکشم که اگر چنان بود باز حق نداشتید چنین با من معامله کنید لیکن من از سوی خداوند، باری تعالی، مأمور شده ام که چون گناه آشکار شما را بر فرق سرتان دیدم حکم نکنم به ارتدادتان و حمل کنم این اثم را به اسم تواب و خود را به تجاهل بزنم چنانکه گویا کرده شما از سر تغافل بوده و این بیرقی که افراشتید علم دشمنی با خدا نیست بل از سر بی دقتی و بی حواسی چنین شده است! که اگر جز این بود و یقین داشتم که جز این است وقت خود را این مقدار بی ارزش و خوار نمی انگاشتم که با چنین فردی مجادله به سبک ابراهیم حنیف نمایم.

...

این گفت و گوی خیالی تحقق نیافت که به ذکر یک «حجاب» از کنار آن بانوی متغافل عبور کردم و غیرت نکردم که همه این جملات را که در ذهن مرور می کردم بر زبان جاری نمایم لیکن ثواب را در آن دیدم که با نشر این گفت و گوی خیالی یک خوش غیرت را که در سؤال و جوابی چنین، هزار پاسخ شنیده به پاسخ هزار و یکم متذکر نمایم بل دست توجیه اش در نداشتن جواب باز نماند. هرچند یقین دارم که نهی نکردن ما از بدی ها، همان مقدار ریشه در سستی نفسمان دارد که بی مبالاتی آن خواهر در پوششش. واقعیت این است که ما نمی بینیم آتشی که از فرق او زبانه می کشد تا دل برایش بسوزانیم و آبی بر آتشش باشیم و بدتر و تأسف بارتر آن که نمی بینیم زبانه های آتشی را که از بی تفاوتیمان دامن خودمان را گرفته و دیر نیست که دل هایمان را از درون و بیرون بسوزاند.

نظرات  (۵)

آفرین بسیار عالی
زبان متنت دلنشین است.
همان کم هم که آپ میکنی، عیبی ندارد، ما منتظر همان کم ها هم هستیم.

رمضان نزدیک است...صدای بال ملایک برای گستردن سفره های آسمانی سحر و افطار به گوش میرسد...مناجات سحر...دعای افطار...قدر...

التماس دعا را از کودکی 7 ساله آموختم که وقتی مادرش گفت عزیزم برای همه دعا کن، برای خودتم دعا کن، گفت: مادر وقتی برای همه دعا کنم خودم هم توی آن ها هستم دیگه!
پس من این روزها برای او دعا میکنم که همه در دعاهایش هستیم:
االهم عجل لولیک الفرج.
التماس دعای فرج
۲۴ خرداد ۹۴ ، ۰۱:۳۹ روح الله فاضل
مذاکرات ۵+۱ که نیست سید! یعنی مردم انقدر وقت برای نرفتن و انقدر پا برای ایستادن و انقدر گوش برای شنیدن و انقدر حوصله برای سکوت کردن و انقدر صبر برای بد و بیراه نگفتن و انقدر خیلی چیزهای دیگه دارن؟
۲۲ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۴۱ آرمان‌شهر
سلام، دیر به دیر آپ میکنی... به روزم... سر بزن اخوی.
"فرهنگ و چگونگی امکان آن"

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی